donderdag 21 maart 2013

Bijna pasen ...



Nog een dikke week en dan is het alweer pasen! En om al een beetje in de stemming te komen hebben we mooi paastakken weggezet, heerlijk vind ik dat gefröbel. Het konijntje wat er inhangt heb ik vorig jaar gekocht tijdens een romantisch weekendje weg in Brugge. Dat is trouwens wel 1 van mijn tikken, overal waar we heen gaan of het nou met heel ons gezin is of lekker met zijn 2-tjes ik moet dan gewoon iets kopen wat mij aan die dag herinnerd. Zo heb ik schaaltjes uit Frankrijk tijdens een tripje naar Euro Disney, een lief oud tinnen hartje tijdens lammetjes dag in Alphen aan de rijn, een deurknop uit Flevoland die we kochten in het winkeltje waar wij het avontuur beleefde van "het blote voeten pad" en zo kan ik nog wel even door gaan. Ik vind het fijn om al die kleine dingetjes te verzamelen, zodat ik, wanneer ik naar ze kijk, al het fijns weer herbeleef. Maar goed ik dwaal af van het verhaal over pasen. Eerste paasdag zullen we naar de ouders van Martijn gaan. Lekker met zijn allen aan een mooi gedekte tafel en met de lekkerste eiersalade uit Goirle een heerlijke brunch beleven zoals we dat elk jaar doen. Sem en Pien weten inmiddels wel dat de paashaas niet bestaat en dat opa en oma elk jaar de eieren verstoppen in de achtertuin maar die kleine Dop, nee, die weet dat nog niet ! Kan niet wachten tot dat ik dat lieve smoeltje weer vol trots zal zien als ie er weer 1 heeft gevonden. Tweede paasdag ben ik helaas niet bij mijn gezin maar mag ik wel werken in de allerleukste babywinkel, waar ik trouwens al 8 jaar werk en iedere keer met veel plezier naar toe ga.

Alvast heel veel plezier met het samen zijn met je familie en geniet van al die heerlijke chocolade paaseitjes, JUM !


Liefs Jay





Geen opmerkingen:

Een reactie posten