vrijdag 15 maart 2013

LiefdedooreenLens.nl ...


Het aller eerste bedrijf wat ik wil promoten is dan toch wel die van mijn man, Martijn van Oers!
Hij maakt namelijk echt de aller mooiste foto-shoots! Ik hoor je al denken tuurlijk vind jij die de aller mooiste, je bent immers de vrouw van, maar echt ze zijn anders dan al die andere 30 in een dozijn kiekjes. Het zijn geen saaie studio-foto's maar reportages bij je thuis of op lokatie, want zeg nou zelf: niets zo fijn als in je eigen vertrouwde omgeving te zijn. Hij vindt het heerlijk om met natuurlijk licht te spelen en dat zie je ook terug in zijn foto's, allemaal kleine pure kunstwerkjes!

Sommige mensen geven, wanneer ze bellen om een shoot te boeken, aan dat ze niet echt een groot huis hebben.  Maar dat maakt helemaal niets uit, want elk huis heeft wel iets waar hij iets mee kan. Vaak hoor je daarna dan ook terug hoe gaaf het resultaat is geworden in hun piep kleine huisje. Zo zie je maar!


Toen Martijn 2 jaar geleden eind december 35 werd bedacht ik een cadeau te geven, een cadeau vol liefs en moois. Ik had in het geheim alle mensen aangeschreven die hij dat jaar heeft mogen vastleggen door zijn lens. Het was de bedoeling dat ze 1 foto zouden uitkiezen die voor hun het mooiste was of juist waar ze extra door werden geraakt. Naast de foto had ik ook gevraagd om een stukje tekst en dat deden ze, allemaal 1 voor 1 de allerliefste teksten bij de door hun gekozen foto. Als "de vrouw van" was het echt genieten hoe ze over mijn man schreven, mijn man de fotograaf! Eigenlijk zou ik elk jaar z'n boekwerk moeten laten maken het is namelijk waanzinnig om te zien, al die foto's met al het liefs!


Wil jij ook mooie, pure en liefdevolle momenten vast laten leggen door Martijn? Of graag iemand verrassen met een kadobon van Liefde door een Lens ? Ga dan naar het volgende adres www.liefdedooreenlens.nl en laat je verrassen hoe fotografie ook kan!

Liefs Jay




                                                                             Aukje van Ginneken





Geen opmerkingen:

Een reactie posten